dijous, 5 de novembre de 2015

Sóc bloggera professional

Doncs sí!

Sóc "bloggera" professional (entre d'altres coses), copy, copywriter o com més t'agradi dir-li a aquesta disciplina de l'estratègia de continguts.

Un dels objectius 2015 era que em paguesin per les meves paraules escrites i, com per art de màgia, al gener ja estava cobrant.

Aquest raconet al cybermón és una excepció.

Aquí escric sense cap afany comercial, sense cap tècnica de marketing de les que he après durant els molts anys que porto dedicant-em a vendre productes i/o serveis.

Aquí, escric sols per a tu, que em llegeixes sense voler, perquè una paraula et porta a l'altra igual que a mi les mans m'escriuen soles lletra rera lletra quan trobo aquest full en blanc.

Els últims mesos han estat increïbles malgrat no haver estat fàcils.


He inventat nous productes, conceptualitzat noves campanyes, creades mil i una frases per a què els meus clients puguessin arribar als seus consumidors.

També he tingut temps per a conèixer gent fantàstica.

Un cop més, les xarxes han estat les culpables.

Les xarxes! aquelles que un dia em van salvar la vida, m'han portat un munt de cybersomriures, un munt d'anècdotes i alguna amistat.

Les xarxes... font d'experiències en línia que, tal i com véiem en els comptes de fades, de vegades surten de la pantalla per a convertir-se en fets 3D, en moment innoblidables.

Gràcies a tots aquells que en algun moment heu fet un "m'agrada", donat-me a entendre que no estava sola.
Gràcies a tots els que m'heu enviat un missatge per a fer-me somriure.
Gràcies a tots els que m'heu fet plorar, de vegades de tant riure.

Aquesta entrada, va per vosaltres!

Voldria posar tots i cadascun dels vostres noms, però sou tants, que segur me'n deixaria algun, per tant, us deixaré al cybermón com els anòmins que m'ompliu el cor de caliu, l'ànima de tendresa, la mirada de felicitat.

Gràciesper ser-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada