divendres, 6 de març de 2015

#copywriting per a Lugares de nieve, #copywriting per a lavanguardia.com

Somnis fets realitat, aquest seria el títol correcte.

Com ja explicava en l'entrada 2014, desitjava fermament comunicar-me amb el món i, això, implicava engegar-ho tot a rodar i començar de nou el meu camí.

Un dels objectius 2015 era cobrar per les meves paraules, cosa que va implicar dir adéu a qui no em portava cap aquest objectiu i, en tan sols 2 dies, m'oferien just això...

Lugares de nieve va confiar en mi i, 3 mesos després de la nostra primera trobada que va finalitzar en acord, tinc un escrit en la "home" de LaVanguardia.

Què més puc demanar?

Bé, per demanar, que no quedi: que t'agradi el que escric pensant en tu.

Encara que, el millor, és la frase que va al costat del meu escrit: "un sueño puede cambiar el mundo".

Casualitats de la vida?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada