diumenge, 7 de desembre de 2014

Amb C o amb P?? (extracte de la xerrada al Social Media Care BCN 2014)


L'aCtitud ho és tot en la vida.
TOT! en majúscules i ben grans. 
Jo, puc tenir aPtituds per a la dansa, però si em fa pànic pujar-me a un escenari i ballar, seré una gran ballarina, però a menjador de casa. 
Per moltes aPtituds que tingui.

Si estic predisposada genèticament per al ball, però la meva aPtitud és "avui no vaig a entrenar que plou... demà tampoc perquè tinc un sopar", per moltes aPtituds que tingui, serà difícil que aconsegueixi tenir èxit.
En canvi, una altra persona que a priori no ho tingui tot tan de cara, però tingui la força interior, les ganes i la motivació per aconseguir el seu somni, segur que ho aconseguirà. 

Les casualitats, no existeixen.

Tot té un perquè i, aquest perquè, se'n diu ACTITUD.

Em fan molta gràcia els comentaris tipus: " és que té una sort…"
No, no. Perdona. De sort, res! és que s'ho curra!
Mentre jo estic passejant per la muntanya, ella està estudiant.
Mentre vosaltres esteu de birretes al bar, ella, està treballant.
Perquè per a què els somnis es facin realitat, han de passar 3 coses:

1- Que estiguem vius (obvi, no?), però vius no sols literalment, sinó vius de sentiment, de ser capaços d'il·lusionar-se!

2- Hem de creure en els nostres somnis. Si no creiem nosaltres, qui ho farà????
Mireu-me a mi: jo, somniava amb escriure i donar xerrades que puguessin ajudar algú a sortir del forat negre on es trobés, com a mi m’havien ajudat les paraules d’altres, i aquí estic: Amb una columna d'opinió per una banda i començant a fer xerrades per l'altra, gràcies a haver enviat a passejar les meves pors, haver sortit de la meva zona de confort i haver-me presentat a "rookie 2014" del socialmediacare Barcelona.
Qui m'anava a dir a mi, que ni tinc milers de seguidors en el meu modest blog, ni sóc una persona coneguda dins el màrqueting espanyol, que el dijous 4 de desembre jo seria convidada al costat dels grans noms del "social media", de la comunicació i màrqueting online del moment??? 
Qui hauria apostat per mi veient els altres candidats?? 
Algú s'hauria cregut fa 1 mes que jo parlaria al costat de sor Lucía Caram????
Per aconseguir fer realitat els teus somnis, cal tornar-se una mica lela de tant en tant (amb sentit comú, clar) i saltar al buit!

3- Visualitzar-los: jo, quan gravava el vídeo per a presentar-me a rookie i pujava pedalant pel port de Beixalís, em veia sobre l'escenari! pedalava i sentia la ponència al cap! el 4 de desembre, l'estava vivint en aquell moment! 45 dies abans!

Em permetreu, jo que em dedico al màrqueting , que us digui:
FEU DE LES VOSTRES VIDES, LA MILLOR CAMPANYA DE MÀRQUETING QUE MAI HAGUEU SOMNIAT!!

Busqueu l'objectiu, planifiqueu, trobeu les estratègies i a per ell!.

Jo sóc de les persones que prefereixo morir vivint que viure morint.

Jo, sóc de les persones que prefereixo una vida amb colors, amb alts i baixos, vull sentir, plorar, vull riure! i, quan estigueu en un moment que penseu que no podeu superar, que tot sigui negre, agafeu tota la negativitat que us envolta, rasqueu una miqueteta i trobareu la part positiva, creixereu com persones, l'experiència negativa, us reforçarà psicològicament i sereu molt més forts del que èreu abans.

Sereu la bomba, NINGÚ us podrà parar!


I vosaltres, què voleu? Una vida en colors o una vida en blanc i negre amb electrocardiograma pla?


AGRAIR AL PÚBLIC PRESENT la seva calidesa amb paraules tan maques com les que es recullen en aquestes impressions de pantalla extretes de Twitter (disculpes a qui no li hagi posat la piulada, no em caben totes):






















1 comentari: