dissabte, 13 de juliol de 2013

Records

Avui estava fent una mica de feina tot sentint les notícies de la televisió del nostre país, RTVA.

Ja havien acabat i anava a canviar de canal, quan he sentit la Sara Pi, aquella noieta amb veu sensacional que vaig anar a escoltar fa uns mesos acompanyada de tu, perquè em van regalar 2 invitacions a última hora d'aquell divendres i la gent més propera a mi, ja tenien pla.

Vas ser la meva última opció...

Va ser el primer cop que "sortíem" plegats, va ser el primer cop que féiem alguna cosa junts sense uniformes ni neu pel mig.

Aquella nit, vaig adonar-me que hi havia una persona fantàstica amagada darrera aquella aparença dura.

Aquella nit, vam començar la història de la nostra amistat.

Amb tu he tornat a creure en la bona fe de les persones,

amb tu he descobert que encara queda gent que fa coses pels demés sense esperar res a canvi,

sense esperar res més que un simple "gràcies" o un somriure.

Amb tu, he tornat a ser feliç, perquè sé que estaràs al meu costat sempre que necessiti algú amb qui parlar, algú amb qui anar a caminar, algú amb qui plorar...

D'això se'n diu amistat.

Gràcies per fer-me riure, gràcies per fer-me sentir bé i gràcies per fer-me plorar: sento!

http://vimeo.com/30014236

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada