dissabte, 23 de març de 2013

Sentiments, sensacions, sense sentits...

Hi ha dies que em sento sola en mig de la gent que m'envolta contínuament.
Hi ha dies que em sento acompanyada en mig de la muntanya, del bosc, del camí.

Hi ha dies fantàstics gràcies a tots aquells que em feu somriure.
Hi ha dies tristos perquè no tinc aprop aquells amb qui voldria compartir moments, segons, penes i alegries.


Hi ha dies que et sento molt aprop i no et puc tocar.
Hi ha dies que et sento lluny, com si mai més et pogués tornar a sentir.


Hi ha moments i moments, hi ha alegria i pena, hi ha situacions complicades i situacions divertides.
Hi ha de tot en la meva vida, com en la teva o en la de la del company de feina, però he de dir que no em puc queixar:
M'estimeu, em feu riure, tinc una feina que m'apassiona, aprenc cada dia coses noves, m'enriqueixo amb les interaccions personals que visc, ... és a dir, em feu feliç.

Gràcies per fer-me sentir així, gràcies per fer-me sentir viva.


Foto (2008): http://gorkamartinez.blogspot.com




2 comentaris:

  1. Com que avui estic quasi content, he visitat el teu bloc. Crec que fins i tot es pot visitar els dies un xic tristos....

    Una abraçada.

    ResponElimina