diumenge, 18 de novembre de 2012

Feliç de ser feliç!!

Fa molts dies que no escric, però el dia a dia em superava.

He viscut coses extraordinàries, per les qual no m'ha importat (ni m'importa) invertit temps en grans quantitats, intentant deixar al marge tot allò que no em provoqui benestar.
Noves experiències, noves sensacions, nous sentiments, nova gent, ...

Començar de zero en tots els aspectes possibles sempre costa, però si al teu voltant sorgeix gent entregant-te el seu carinyo, tota pujada esdevé uns mica més plana;
tota dificultat, ajudada per vosaltres, és menys dramàtica;
tot l'odi i ràbia que es projecta contra mi, rebota i rellisca en l'escut d'estima que m'heu construït.

Gràcies, un cop més, a tots aquells/es que em feu riure, que em feu companyia, que us preocupeu per mi, que em deixeu xatejar amb algú raret com jo, ...
Gràcies per ser com sou.

Res és perquè sí, tot té un motiu. Les casualitats no existeixen.

Un bon dia ens vam creuar en aquest camí, no sempre fàcil, que és la vida i, lluny de girar el cap a una altra banda, us vàreu acostar a preguntar si necessitava res, a oferir la vostra ajuda, a conèixer-me una mica més, malgrat que això suposés deixar de banda el vostre objectiu, els vostres companys de camí, la vostra feina.

Invertir en persones no sempre surt bé, però, últimament, jo, m'estic enriquint com mai abans.

Uns, seran feliços sols amb certes coses materials i mai podran tenir el plaer de sentir la felicitat plena, la que dóna la pau interior que proporciona el sentir-se estimada per tots aquells qe t'envolten.

Altres, sols estem esperant ja el novembre de 2013 per a repetir l'experiència.

Repetim???



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada