dilluns, 19 de novembre de 2012

39!

MOLTES FELICITATS REINA!!Dianaaaa!!! Per molts anys :*** (we were passing by your house, wanted to :* you but you weren't there)Moltes Felicitats Diana i per molts anys!!! Gaudeix-lo.Per molts anys Diana!!Moltes felicitats!!! aviat et podre estirar de les orelles!! jejeje .....muaaaaMOLTES FELICITATS!!!!! PETONASSSSSEl seguent regal, es la nevada -paketon- vamooooooos!!! jeje.. :)Bufff! que m'ha costat trobar-les, tot el matí buscant, quedaria un ramet de flors molt bonic, però segur que tal com estan t'agraden més. Abraçada ben ben gran, Felicitats!Moltes felicitats Diana, un petonet!!!Heéééé....... Per mooooooolts anys petonsPer molts anys guapetona!!! Petonet!!OSTRES MOLTES FELICITATS !!!!!



Gràcies a tots els que hi són i als que aquí no hi són. 

A tots (i totes) els que m'heu enviat Whatsapp, correus, sms, trucades...

Ha estat un dia molt maco.

Gràcies per estimar-me i per fer-m'ho sentir.

El meu somriure n'és el fruit d'aquest sentiment, per tant, el meu somriure és vostre.

Muuuuuuuuuuuuacks!!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada