diumenge, 14 de novembre de 2010

14/11/10 - El món

Com vaig dir el primer dia, i com ens repeteixen cada dia, tot depèn de com es miri. Jo sempre dic que tot té una part positiva, però cal voler-la veure.
El que sí és fantàstic i meravellós miri per on es miri, és el meu company, que amb un símil comprendreu ràpidament perquè ho dic: Si jo fos una equa, ell seria el "jockey". Els mal pensats, doncs és evident per què, però jo estava pensant en una part més bucòlica: Em solta la regna quan es pot i m'estira per a què no m'embali quan no toca, perquè no faig les coses amb mala intenció, però com vivim en una societat on hi ha molts recels i gent amargada, molts cops utilitzen la teva bona fe per intentar posar-te la trabanqueta.
Tota aquesta gent "amargada", ho està perquè els corrompen els diners. La majoria viuen en aquest estat perquè simplement no tenen nassos a ser ells mateixos, a treballar de la manera que els agradaria o en la feina que desitjarien. És tot una qüestió de cobardia per por a perdre un estatus econòmic, però que res té a veure amb els seus desitjos reals. Es troben cada dia, cada hora, minut i segon amb que una veueta interna, la seva ànima, s'enfrona al seu egoïsme que sols veu $$$
I aquesta és la xacra de la nostra societat. Es perden els valors més bàsics per culpa dels diners (veure exemle del saharauis versus Iraq). I, de tant en tant, hi ha algú que obre els ulls (bé...la seva ànima), mira al voltant i ho veu tot podrit. Podrit pels diners. Així que, analitzant l'entorn (cosa que tant m'agrada) se n'adona que els diners no et donen la felicitat (tampoc sóc imbécil i sé que no puc viure de l'aire) i torna a reprendre el camí deixat.
Com m'agrada repetir un i altre cop, faci el que faci, intento fer la vida més fàcil als meus clients. SÓC COM L'IKEA!I aquí també es podrien fer mooooooooooltes lectures...doncs segurament moltes d'elles serien certes. Tinc un llibre d'intruccions senzill: sóc simple (però sóc dona), però si no es segueixen les intruccions pas a pas, ho portes clar. Si perds una peça, es pot muntar igual, però potser no t'acabarà de quadrar i et farà sortir de polleguera. De vegades és complicat trobar el que busques per molt que estigui al catàleg. Té un bon disseny (això ho hauria de confirmar l'Albert). De vegades t'ho mires i remires i no li veus utilitat, però és maco. Té la seva base en un país de neu... continuo?????oi que no cal?Ja ho veieu, igualeta, igualeta que la marca nòrdica!!!(i feliç!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada